zondag 2 december 2012

Lijst met namen, van mensen die ik graag zou benaderen voor een weektrip/autobiografie: ten eertse: de bedenker van de naam van dit Project: Gilbert O Sullivan. Als dit lukt, lukt de rest ook! verder: - Huub van der Lubbe (de Dijk) - Karin Bloemen - Mathilde Santing - Harry Sacksioni - Herman van Veen - Herman Finkers - Willeke Alberti - Kyte man (Colin Benders) - Anouk - Dinand Woesthoff (Kane) - Bart van der Weide (Racoon) - Ilse de Lange - Boudewijn de Groot - Liesbeth list - Coctail Trio - Benny Jolink - Angela... Als kers op de slagroom zou ik natuurlijk heel graag mijn "all time favoriet" een weekje mee willen maken: BONNY RYATT (keep on dreaming!) en ook Dayna Kurz (love gets in the way)staat hoog op mijn lijstje. Deze lijst wordt (uiteraard) uitgebreid met mensen, die ik nu vergeet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten